نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
او ناراحت است اما حرفه ای برخورد کرده

او ناراحت است اما حرفه ای برخورد کرده

وضعیت سباستین جووینکو در یوونتوس پیچیده شده است و این بازیکن ریزنقش که در آکادمی خود یوونتوس رشد کرده در حال حاضر تقریبا هیچ جایی در ترکیب ندارد و گویا آلگری اصلا اعتقادی به استفاده از او حتی برای دقایقی کوتاه ندارد . در همین رابطه مدیر برنامه های جووینکو در مورد شرایط او در این روزها گفت :

" او در یوونتوس به یک نیمکت نشین محض تبدیل شده است اما هر زمان که او از ابتا به میدان برود بسیار خوب ظاهر می شود، حتی در تیم ملی ایتالیا . باید ببینید کهشما از یک بازیکن چه چیزی بیش از تکنیک، تجربه و خلاقیت انتظار دارید "

 

" مطمئنا تعیین کننده سرمربی تیم است اما واضح است وقتی بازیکنی در این سطح دقایق بسیار کمی به بازی گرفته شود درون خود احساس ناراحتی و خشم می کند . به هر حال قرارداد جووینکو در ژانویه تمام خواهد شد و پس از آن او می تواند گزینه های مختلف را بررسی کند "

" او همیشه رفتاری حرفه ای از خود نشان داده است، وظیفه او به عنوان بازیکن تمرین و آماده بودن برای بازی کردن است، چه از ابتدا بازی کند و چه تنها یک ثانیه فرصت داشته باشد و این دلیلی می شود که توسط کونته به عنوان سرمربی سابق یوونتوس و هواداران این تیم بازیکنی بزرگ شناخته شود "

 

پیشنهادهای مختلف برای او، ناپولی ؟

" این انتقال بیشتر یک شایعه روزنامه نگاری است ، آن ها پس از مصدومیتی که برای اینسینیه بوجود آمد این صحبت ها را مطرح کردند . در واقع ما هیچ پیشنهاد رسمی از طرف باشگاه ناپولی نداشتیم. ما تنها موظف هستیم در مورد پیشنهادهایی که موجود است به بازیکنان مشاوره دهیم "




«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: